søndag den 23. september 2012

En anbefaling! (Intet om syning eller krea!)

Jeg må altså dele en shoppe-oplevelse - én af de bedre. Super service og kort leveringstid!

Efter at ha' vasket håret i Neutral Shower Gel (ja der var lissom ikk' andet!) i en rum tid, og døjet med irriteret hovedbund og forskrækket hår, gik jeg på pudderdaaserne.dk og søgte efter shampoo. Og kom videre til dette firma.
Jeg er vild med pudderdåsernes anmeldelser (her af shampoo) - de siger det virkeligt som det er, sætter sig ind i tingene og har, efter min mening, det helt rette forhold til parabener.

Nå, men de taler jo varmt for Purely Proffesional, så jeg fik bestilt guf til håret - i går, og allerede i dag bankede min postdame (vi er da snart på fornavn, hun ser snart mere til mig, end mine nærmeste venner ;-)) på døren. Synes efterhånden det er sjældent med en dag-til-dag-levering. Og når det nu drejer sig om survival-kit til håret, synes jeg det er fint med en leveringstid, som var det akut!

Og der var lidt ekstra med i pakken, i form af en prøve på deres hårkur (jaja, så jeg kan blive hooked, men er skidtet godt er det fint for mig :-)). Er spændt på, om følelsen af vådt nylonhår (kan I huske, når man vaskede hår på ens Barbie-dukker, eller My Little Ponies? Jep, DEN fornemmelse) forsvinder efter næste hårvask.


- Rigtig god søndag - 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar