lørdag den 4. august 2012

Stofshopping...

Nu har jeg kastet mig ud i jersey-kreationer! Nu SKAL det prøves, og da jeg faldt over dette stof, kunne jeg ikke lade det være! Det er købt hos Malika & Rosa, og jeg skulle styre mig for ikke at losse indkøbskurven fuld. Nu skal jeg jo liiige ha' det til at lykkes først, inden jeg shopper mere.


Den med dino'erne skal bruges til en bluse til min 3-årige dreng, og jeg har fået fat i en lækker lys turkisfarvet rib dertil. Jeg håber, det bliver godt... :-S


Og så var denne på tilbud, og den er så småt ved at transformere sig til en unisexbluse i str. 68. Det går ok, især efter jeg opdagede, hvor godt det er at sy med en tvillingenål i jersey - kan anbefales!


Og så nogle blomstrede - dem kan jeg åbenbart ikke få for mange af. Og den orange prikkede har jeg ledt efter længe, til applikationer, lommer mm., men den har været svær at finde - det lykkedes på Trøjborg i Aarhus! Der fandt jeg også tvillingenålen til jersey, som vist er i restordre mange steder. 
Jeg satser på der kommer små kjoler ud af dem.
Så nu må jeg tilbage til symaskinen :-)

2 kommentarer:

  1. Lækre lækre stoffer, det er svært at styre sig hos Malika&Rosa :)
    Glæder mig til at se hvad du får syet

    SvarSlet
  2. Ja, de har SÅ meget skønt stof! Nu har jeg kæmpet i intet mindre end tre dage (altså, de ledige stunder i disse ;-)), men nu er jeg vist klar til at vise noget frem...

    SvarSlet