mandag den 13. august 2012

Spraymaling i give away...

Det er jo ikke første gang jeg udtrykker min begejstring for spraymaling, og jeg føler mig ret heldig, efter en hurtig tur rundt i Blogland, at falde over dette:



Og så lige ovenpå en ordentligt omgang spray-projekt i går :-)
Desuden er det også via Junettes etsy-shop at jeg har fået fingre i noget af mit retrostof. Der er rigtig meget lækkert stof... Suk... Og nu venter et liv på barselsdagpenge snart... Æv...

Nu vil jeg arbejde lidt videre på en elefantbamse-sag, der kan komme en DIY på. Lidt sjovt at lave sådan én, det bliver så min første.

Rigtig god mandag til alle derude :)

2 kommentarer:

  1. Velkommen til blogland og tak for dette indlæg. :-)
    Har været inde og lure på dine tegninger. Du er godt nok dygtig! Glæder mig til at følge dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Junette,
      Tak for rosen, og dejligt du vil følge med :-)
      Kh. Trine

      Slet