fredag den 24. august 2012

Hæklerier...

...Er der ikke meget af her, men jeg har en aftale med en hækle-pige, der skal komme og lære mig det, på et tidspunkt. Hun er på vej mod en karriere som hjernekirurg, så jeg forventer hun kan en ting eller to med sine hænder :-)

Indtil videre bli'r det således kun til prints med hæklerier - dette super skønne jersey med oldemorfirkanter så jeg hos Line, der havde købt det hos Ottobre Designs etsyshop. Ja tak, sikke da en fristende shop!


Så nu forsøger jeg at konstruere en body i str. 68, ud fra et Ottobre bluse-mønster og en katvig-body :-) Jeg er super spændt på resultatet. Men det må blive senere i aften. Først skal ungerne i seng (og inden da, skal der hygges med en legekammerat til storebror, spises kage, hentes fredagsslik, osv., osv. :-)).

Go' fredag!

2 kommentarer:

  1. Åh den skal nok blive god!
    Klikkede mig lige videre og hold da op hvor er du dygtig til at tegne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber jeg - ellers går det fine stof jo til spilde :-O
      Tak for de søde ord - hvor ville jeg gerne ha' endnu mere tid til tegneriet. Det kræver en form for fordybelse, der er svær at opnå med to små. Det er nemmere at gå til og fra symaskinen. Godt jeg har den, til at få mit krea-fix ;-)

      Slet