søndag den 19. august 2012

Gråspurvens død....




...ledte til vinduespynt. Vi har store flokke af småfugle i haven, og det sker jævnligt de flyver mod ruderne, og derefter ligger og gisper efter aktiv dødshjælp ude i haven :-( Måske dette kan holde dem væk fra glasset (det er da et smukt forsøg værd).

Nu var jeg lige i stødet til noget paper craft, og har jo været inspireret længe af bl.a. Rie Elise Larsens søde fugle og fine stjerner, og så fornylig også dette inspirerende indlæg hos Julie, så NU blev tapet, saks, snor og perler fundet frem (mens husbonden (uvidende om projektet!) tumlede med sønnike, og mindstepigen sov).


Fuglen hænger i en gren, der lige er fældet i passende længde, og nu bare sidder i spænd i vindueskarmen. Jeg vil gerne ha' rå natur værende en del af interiøret, f.eks. som her hos ugleunger! Eller disse lamper. Skønt.


Stjernen her er egentligt dobbelt med klæbepuder, men det ses ikke rigtigt her - knappen er klistret på, efter sytråden er trukket igennem et par gange. For enden af snoren hænger et par træperler, og et par plastik i gul og blå. Very girly, I like - fler' af dem ;-)

God søndag, nu vil jeg ud i det gode vejr.

1 kommentar:

  1. Ej hvor er de fine!! Er glad for jeg kunne være med til at inspirere dig:-) Lige præcis noget af det, jeg gerne vil med min blog. Skønt!

    SvarSlet