torsdag den 30. august 2012

Ferm-kopi på budget...

Når jeg er inde i byen, SKAL jeg altid et smut om Søstrene Grene - og der kommer altid et eller andet i kurven (mere eller mere unødvendigt). Men ofte har de altså også nogle super ting - deres papir i hobbyafdelingen til 1,88 kr. pr. rulle, yay, siger jeg bare.

Nu har jeg så lige været inde og lede efter deres, i Blogland, meget omtalte masking-tape (det fandt jeg så *surprise* ikke), men til gengæld fik jeg et par af disse æsker med tryk a la Ferm Spear. Denne har fået et neon hårelastik limet i låget, og en blå plastikperle på fronten. Vist ikke så funktionelt - skidt nu med det, for nu fik jeg lidt neon frem i stuen :-)


God dag derude :-)

1 kommentar:

  1. Godt søstrene ikke har en butik her i lille Toftlund :)
    Ej når jeg besøger Kolding så skal jeg også altid ind og se hvad de har at byde på og kurven bliver altid fyldt op med lækkerier :)
    Elsker din æske, jeg kan slet slet ikke klippe/klistre :(
    Men så kan jeg så meget andet *griner*
    kh Libbie

    SvarSlet