torsdag den 23. august 2012

Antik-angst...

...som min mand desværre lider voldsomt af (han mener nok ikke selv, han ligefrem "lider" under sin afsky for antik og patina), har ført til lidt mere spray-forvandling.


Den lille, slanke vase er en porcelæns-loppe, med guldkant og marguerit-print, som blev forvist til værkstedet. Men nu er den altså kommet ind i varmen igen, mintgrøn - og lettere romantisk. Jeg synes formen og den lille hank er helt fantastisk - måske den skal ha' en anden farve engang, og være knap så pussenusset. Det er det fede ved spraymaling - forandring fryder, og nu er det også nemt :-)

Og så en helt anden ting, jeg har været ved at forberede - en biograftur med en flok veninder. Jeg må og skal se Batman i biffen, så nu hvor Stjernepelsen er på grød til aftensmad, tager vi chancen. Det bliver spændende, især med den (smule) separationsangst vi begge lider under (i hvert fald mig). Men jeg har dulmet nerverne ved at gøre ALT klart, og faren er frisk på projektet. Så kan det jo ikke gå helt galt. Og det er jo også bare et par timer... Og jeg glæder mig faktisk :-)


Rigtig god aften til jer andre :-)

2 kommentarer:

  1. *ha ha* antik-angst(!) Min mand lider af loppefunds-panik-angst :)
    Ej han bliver bedre og bedre til at takle alle mine indkøb, nu har han jo også fået sin helt egen trailer så han nemt kan afhente de store ting for mig :)

    SvarSlet
  2. Årh hvad, hvordan mon du har fået bearbejdet ham?! Her er det forbudt at ta' traileren med til loppemarked ;-D

    SvarSlet