tirsdag den 28. august 2012

ABC!


Det halter lidt med den der billedvæg, men ja ja, det hele kan jo ikke ske på een gang. Jeg var solgt, da jeg fandt ovenstående ABC-plakat fra Isak, men da jeg modtog den, viste det sig at være med små bogstaver, hmmm. Efter emailkorrespondance med webshoppen, viste det sig, at de havde modtaget et forkert billede fra producenten, og at posteren med store bogstaver slet ikke blev lavet længere... Øv...

 

Nå, men den er også rigtig fin med små, så den beholder vi til børneværelset. Den anden synes jeg bare var nedtonet nok til at komme op i stuen - de brune og støvede nuancer passer godt ind, i noget der ellers godt kan blive for lyst og pastel-agtigt.

Efter lidt søgning på nettet fandt jeg frem til Isak's engelske hjemmeside, og nu ser det ud til, at plakaten med store bogstaver alligevel er på vej til mig - yay :-D
Jeg kan anbefale at ta' et kig på hjemmesiden (uden overhovedet at være sponsoreret), de har mange fine ting, synes jeg.
(Billederne er desuden lånt fra hjemmesiden)

Nu vil jeg lave absolut ingenting... Eller kigge lidt på symaskinen...
Go' dag derude! 

3 kommentarer:

  1. Hej Trine
    Sikke nogle skønne plakater - og perfekte til hver deres formål. Jeg vil også gerne have en bogstavsplakat til børneværelset - måske den med små bogstaver er en mulighed.
    God dag - doing nothing - gid det var mig :-)
    Kh Line

    Ps. Har du selv malet plakaten med marguritterne i dit "billedvæg" indlæg?? Den er vildt flot :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Line,
      Jo tak, de er eget værk - en bette tegning, der ca. måler 8 x 15 cm.
      Hvis du mangler plakater, sku' du næsten smutte ind omkring Leizys barslerier, hvor der pt. er en giwe away med Småfolk-plakater - jeg linker til den ude i højre side :-)
      Kh. Trine

      Slet
    2. Hej Trine
      Der har jeg været :-) Jeg vinder aldrig noget, men hvis nu jeg melder mig til nok give aways, må der da være en statisktisk sandsynlighed for at vinde noget på et tidspunkt...
      Kh Line

      Slet