søndag den 29. juli 2012

Yndlingsfarver...

Det er ikke meget tid, der er til krea-livet lige pt., grundet ferie, mand og børn hjemme, besøg af skønne mennesker, osv.. Og ekstra tid på hånden går lidt til BølleBo, men jeg var lige i haven med kameraet, da jeg fandt en lækker blomst. Jeg aner intet om flora, men nøj hvor er den fin. Mine yndlingsfarver og yndlingsfarvekombination!


Jeg har disse skønne knapper liggende, som jeg næsten ikke kan nænne at ofre, og de minder meget om kombi'en, når de sættes op mod lilla stof - se! Mums :-)


Og så lidt ferielæsning - sat op mod endnu en vimpelpude. Det er da lidt sjovt, som farverne går igen, i både stof og på forsiden. Og fantastisk og anbefalelsesværdig bog, by the way (når nu man intet ved om flora, og pludseligt står med lækker, blomsterrig have, så bli'r man jo lidt nysgerrig :-))!


God ferie, eller bare søndag aften!

2 kommentarer:

  1. Jeg har heller ikke forstand på flora, men hvor er den blomst bare flot :-)
    Bogen har jeg også, og jeg nyder at sidde og kigge i havebøger, også selvom jeg ikke rigtig har den store interesse for havearbejde :-)

    SvarSlet
  2. Ja, ikk'?! Er spændt på at se, hvordan den ser ud, når den springer ud (hvis den gør det) ;-) Jeg er har heller ikke den helt store interesse i havearbejde (endnu...), måske det nok bare er vores generation, der ikke blev pisket til at hjælpe mor og far i sin tid (det gjorde jeg i hvert fald ikke :-)).

    SvarSlet