lørdag den 14. juli 2012

Vliesofix...

Da jeg så dette indlæg hos Line, vidste jeg med det samme, hvad jeg skulle stille op med de nussede stofkasser, min søns legetøj opbevares i (altså, det der ikke ligger på gulvet og roder i store mængder). Jeg har leget lidt med tanken om at lime stof på med spraylim, men så fik jeg ideen fra Line med vliesofix - hvorfor ikke bare stryge det på? Heldigvis har jeg en masse vliesofix på lager til applikationer på børnetøj, og havde lidt graziela-æbler og sebra-biler (samt satinbånd, limet på i kanten, så den grimme trevlekant bliver skjult). Så er det da lidt sjovere at rydde op, ikke?! Og så var det et krea-projekt, der optog et minimum af døgnets i forvejen alt for få timer, fedt!

...og nederst i reolen ses "før-udgaven". 
Så nu skal huset og inventaret støvsuges for ting og sager, der bare venter på en make-over med stof og vliesofix ;-)

- Go' weekend...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar