onsdag den 11. juli 2012

Større kommode...

...med mere fint tapet. Helt sikkert i prinsesse-hjørnet, mums! Nu mangler der greb, de skal sikkert bare være hvide. Men hvis man kunne finde nogle krystal(platik)-greb, ku' det nu også være meget skægt. Tapetet er købt hos Anita på trendsales - er det ikke skønt? Pålimet med decoupage-lim fra panduro og herefter 3 x mat, vandbaseret gulvlak fra Tripp Trapp. Ingen buler, ingen gulning, I like!



Det er forresten den fine "Rast"-kommode fra Ikea til den nette sum af 149,-. 


2 kommentarer:

  1. Rigtig fin :-) Må jeg spørge hvor meget tapet du brugte? Mvh Maja

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maja, tak skal du ha'! :-)
      Jeg brugte lige knap en meter - dog kun samlet 60 cm til den midterste del af fronten, og så manglede der kun 1,5 cm i hver side (jeg var nok en anelse for perfektionistisk i min bestræbelse på at få mønsteret helt symmetrisk) - de 1,5 cm klippede jeg ud af de resterende 40 cm, hvor det nu lige passede med mønsteret (giver det mening?), så jeg har dejligt mange rester tilbage, der skriger på at blive brugt ;-) så altså, med en meter er du dækket ind!
      Kh. Trine

      Slet