søndag den 8. juli 2012

StjernePels går i luften....

Nu har jeg i månedsvis siddet og fulgt tæt med på nettet i det kreative univers som "Blogland" er, hentet ideer og inspiration, blevet betaget og forgabt, forelsket og forført - jeg vil også være med. Sikke mange dygtige bloginder, der gavmildt deler ud af erfaringer og DIY's, hvilket var det, der fik mig i gang med at sy, og TAK for det. Tidligere har mine kreative udfoldelser begrænset sig til portrættegninger og farveblyanter, men det har aldrig rigtigt været en hobby med et resultat, jeg har følt brugbar, på samme måde som kreationen af en kjole eller en pude til sofaen, eller bukser til ungerne, eller forklæder, eller - og jeg kunne blive ved, sikke en skøn verden, der har åbnet sig. 
Ulrich Thomsen - egentligt bare en test af papir, da mit yndlingspapir er udgået :-( 


Drømmen er at blive så skarp i teknikken, at jeg er i stand til at give alle mine tegnede ideer liv.


Et par babybukser i velour tager form - først på papir, derefter i  velour :-)


Indtil videre er jeg startet med børnetøjet og forklæder, og den slags, men ellers følger jeg opskriften og suger til mig, og hvad er mere passende end at starte livet i blogland med at deltage i Laralils giveaway - én af de bloggere, der med sine fantastiske DIY's fik mig til symaskinen. 




God søndag! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar