søndag den 8. juli 2012

Spraymaler!

Jeg er ikke altid en tålmodig sjæl, og slet ikke når jeg først får en (krea)idé på hjernen. Derfor er jeg en stor fan af spraymaling. Det' nemt, det' hurtigt, det' virkelig et pænt resultat. Sidst er det en amagerhylde, der har været under dysen, og efterfølgende fået en omgang tapet (jeg er vild med gule og lyserøde nuancer op mod hinanden - rigtig pigefarver ;-)). Den hænger, til min mands store glæde, på børneværelset, og ikke i stuen.


Og til min store glæde er der endnu en Give-Away, der kan deltages i, med en super spray-præmie! Det er xoeinding.dk, der i samarbejde med Creas.dk udlodder et gavekort på 400,- kr. Og sikke meget maling jeg kunne få for det :-) Amagerhylden er forresten også spraymalet med Creas' Belton Molotow "Piglet Pink".


God søndag - igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar