onsdag den 11. juli 2012

Puder - kan man få for mange?

Jeg elsker retrostoffer - især de blomstrede! Denne pude var det første jeg fik syet efter barn nr. 2 kom og stjal den sidste rest af fritid, kærestetid, hobbytid - ja, bare tid. Men jeg skal altså ha' noget fra hånden, ellers skrumper jeg ind til ingenting. Nå, men det gik noget stærkt med denne omgang (sjusk!) - derfor er bagsiden heller ikke fotograferet, da den blev en anelse skæv. Den er i hvidt stof bagpå med knaplukning, og lyserød tittekant. Forsiden er dog blevet ok vellykket. Jeg er vild med de orange graziela-hjerter op mod de skønne blomster - det har jeg et helt (voksen)sengebetræk af, og jeg tænker mig om, før det bliver klippet i ;-)


Og pudebetræk - ja, dem kan man altid sy flere af...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar