onsdag den 11. juli 2012

Patchwork!


Jeg er for længst hoppet med på patchwork-bølgen! Som springbræt brugte jeg denne DIY. Min tålmodighed blev udfordret i starten, da det der med at være nøjagtig i forarbejdet ikke altid passer mit temperament. Og så det der strygejern, det tager jo altid en evighed om at blive varmt, suk. Men altså, hvor kan det bare betale sig, så nu gør jeg mig en anelse mere umage. Dog snyder jeg stadig ret meget når jeg f.eks. tegner mønstre af, og bruger ofte en sprittusch, kuglepen eller klipper direkte (tør man sige det højt?!) ;-). 


Nå, men dette tæppe kom der frem en dag - lyserød, farven man enten elsker eller hader. Eller noget. Men jeg synes nu det her blev sødt, fordi den er kombineret med brun og orange. Der er et par blomstrede retrostoffer, graziela-hjerter, hvide elefanter på lyserød, lyserøde prikker på brun, og små, brune stjerner på lyserød.


Aller helst ville jeg have haft ét kun med retro-stoffer, men dertil er min stofsamling desværre for begrænset. Endnu... ;-)

2 kommentarer:

  1. Hold da op hvor du bare kan!!
    Det ser virkelig super godt ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Libbie,
      Velkommen til :-D og tak for de pæne ord med på vejen!

      Slet