mandag den 9. juli 2012

Barsel...

Den der sidste tid, inden termin, blev der produceret en del ved symaskinen. Jeg kan godt se nu, at billederne jeg har taget løbende med mobilen, ikke er fantastiske. Men her kommer alligevel et lille udsnit. Jeg har vist været i mit brune hjørne :-)


Forklæde til min søn, smækbukser til baby, drengepude til børneværelse med Blafre-stof, pusletaske (LaRaLils DIY, se her), og velourbukser med Blafre-elefanter.
God mandag derude - min dag står på shopping, og der skal stof med hjem til samlingen...

3 kommentarer:

  1. Hejsa. Fin blog du har :-). Jeg er helt vild med de der smækbukser - brugte du et særligt mønster?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, og velkommen til :-) jeg brugte mønsteret fra Elsebeth Gynthers bog, men rundede forstykket og forlængede stropperne, det synes jeg giver sådan et fint udtryk. Desværre fik jeg også lagt den ind i siderne, så den blev for smal til min pige, da den passede i benene. Og jeg fik aldrig tegnet dem af og konstrueret et mønster på dem, men har forsøgt mig igen for nyligt med en kjole (i indlægget "noget er blevet færdigt...").

      Slet
    2. Okay, jeg tænkte nok at det var en tilpasning af gode gamle EG :-). Fede ser de ud - du må have en baby mere alligevel, så du kan sy dem, så de passer ;-)

      Slet